InfoCampari Artist of the Year

Kunde: Campari

Hvad: Plakatdesign, træsnit, grafisk tryk

Dato: August 2021

Campari Artist of the Year

Plakaten vandt den årlige konkurrence Campari Artist of the Year og er designet for det italienske aperitif-brand Campari. Plakaten er lavet som et femlagstryk med den grafiske teknik træsnit. Farvevalget illustrerer de fire elementer som er karakteristiske for Campari; det blå logoet, den røde likøren, de gule appelsiner og den grønne, hemmelige urt.

Plakaten er udsolgt og kan desværre ikke købes længere.

Om projektet

Plakaten vandt den årlige konkurrence Campari Artist of the Year og er designet for det italienske aperitif-brand Campari. Plakaten er lavet som et femlagstryk med den grafiske teknik træsnit. Farvevalget illustrerer de fire elementer som er karakteristiske for Campari; det blå logoet, den røde likøren, de gule appelsiner og den grønne, hemmelige urt. Træsnitsteknikken og måden hvorpå de forskellige farver bliver trykt ovenpå hinanden bringer tankerne hen på en drink som er et miks af forskellige komponenter som også blandes sammen og skaber forskellige farver.

Plakaten er udsolgt og kan desværre ikke købes længere.

Kontakt os

mail@nowhere-land.dk

Kontakt os

mail@nowhere-land.dk